×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اقدام مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و صمت برای حوزه مد و لباس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور از اقدام مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و صمت برای حوزه مد و لباس خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی کشور که صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان برگزار شد، بحث مد و لباس را مسئله اول در حوزه شورای فرهنگ عمومی برشمرد و گفت: ما در نظر داریم تا اصلاحاتی در این حوزه انجام شود، لذا برای این موضوع اقداماتی از جمله تشکیل چندین جلسه قرارگاه زیست عفیفانه با حضور رئیس جمهور و طرح این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه برای پوشاک عفیفانه باید درصدی از بازار را در اختیار بگیریم، گفت: اقدامات بسیار خوبی در سند مربوطه تعبیه‌ شده است، اما تنظیم و تصویب سند رفع کننده مشکلات نیست و از این رو برای ترویج پوشاک عفیفانه باید درصدی از اقتصاد پرحجم پوشاک به این حوزه اختصاص پیدا کند.

وزیر فرهنگ تغییر اقتصاد حوزه پوشاک را یکی از راه‌حل‌های مهم حوزه مد و لباس دانست و افزود: اصناف به عنوان متصدی اصلی این کار باید بازیگر اصلی این موضوع باشند.

وی تصریح کرد: حاکمیت باید در جایگاه اصلی خود قرار گرفته و در جریان سازی و مدیریت مد و لباس حضور داشته باشد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.