×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
به وزیر جهاد کشاورزی جهت لزوم افزایش دقت در تنظیم بازار برنج تذکر داد

به وزیر جهاد کشاورزی جهت لزوم افزایش دقت در تنظیم بازار برنج تذکر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد نادری در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور: لزوم حذف یا رفع مشکلات موجود سامانه رهتاب مختص زنجیره فروش گوشت مرغ. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازدید از مناطق کشاورزی شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار به منظور برآورد و پرداخت خسارت ناشی از قطع ناگهانی آب.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تعیین تکلیف روستاهای حاشیه رودخانه سفیدرود. همچنین تذکر به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم ارتقاء علمی دانشگاه گیلان و جلوگیری از حذف نیروهای انقلابی از بدنه مدیریتی دانشگاه.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم حل مشکلات حفاظتی و امنیتی حرم شاهچراغ.

تذکر احمد محرم‌زاده نماینده اهر به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به عدم پرداخت خسارت کشاورزان توسط صندوق بیمه کشاورزی.

تذکر فتح الله توسلی نماینده بهار به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان اقتصادی و افزایش نظارت بر قیمت‌ها.

تذکر صمدالله محمدی نماینده بافت به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت اصلاح و بازگرداندن لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان.

تذکر علی جدی نماینده شیروان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت کامل مطالبات کشاورزان.

تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم تحقق وعده بسته شدن سایت زباله سراوان.

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به کمبود سویا جهت مرغداری‌ها.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف آزادراه ایزدخواست فارس به اصفهان.

تذکر حسین حقوردی نماینده شهریار به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی انتقال آب به شهرستان‌های شهریار و ملارد.

تذکر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اجرای مصوبات قانون بودجه و جوانی جمعیت در خصوص پرداخت ودیعه وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر مشمول این قوانین توسط بانک‌های عامل.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به وزیر تعاون: ضرورت احداث مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان پیرانشهر. همچنین تذکر به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب و ارتقاء کیفیت تصفیه‌خانه پیرانشهر. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت تأمین نیرو و تجهیزات مورد نیاز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر. همچنین تذکر به وزیر نیرو: ضرورت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه.همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت جبران عقب‌ماندگی و کمبود فضای آموزشی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور: بررسی موضوع رفتار پنهان و آشکار مسئولین اقلیم کردستان عراق در خصوص تمامیت ارضی کشور و استان آذربایجان غربی.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر علوم: لزوم دستور اقدام جهت حفظ و پایدار ماندن موسسه آموزشی سپهر خورزوق در استان اصفهان.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم افزایش دقت در تنظیم بازار برنج و جلوگیری از توزیع برنج وارداتی در فصل برداشت برنج.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی: ضرورت تسریع در واریز عوارض ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش هزینه‌های دندانپزشکی برای دهک‌های پایین جامعه. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از معطلی گندمکاران در زمان تحویل گندم به سیلوها. همچنین تذکر به رئیس جمهور: ضرورت برخورد با دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌هایی که ارائه خدمات آنها منوط به دریافت کپی مدارک هویتی است. همچنین تذکر به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین به موقع داروی مورد نیاز کشور و ساماندهی بازار دارو.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت و فراهم کردن شرایط استخدام دائم آنها. همچنین تذکر به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت افزایش توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت رسیدگی به ضعف مدیریت در شرکت دخانیات./

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.