×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
مجلس شورای اسلامی در مسیر دفاع از ملت هیچ تعارفی با هیچ مقامی ندارند

مجلس شورای اسلامی در مسیر دفاع از ملت هیچ تعارفی با هیچ مقامی ندارند

عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم شورای اسلامی در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته گفت: همه افرادی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند باید متوجه بشوند که کار مردم را معطل نکنند.

تالارپشتی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر دفاع از ملت هیچ تعارفی با هیچ مقامی ندارند؛ وزارت صمت نیز باید بخش خصوصی متشکل از اتاق‌ها و تشکلها را بالا بیاورد.

او گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش فرمودند که مطالبه‌گری بکنید. اگر بخش خصوصی مطالبه‌گری داشته باشد، مقام اجرایی جرات نمی‌کند که در کارش کوتاهی بکند و حق چنین کاری را ندارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: اگرچه دولت همواره لوایحی را به مجلس شورای اسلامی می‌آورد اما مجلس همواره در اختیار بخش خصوصی است و اگر فعالان بخش خصوصی بتوانند خواسته‌هایشان را به صورت منظم، دقیق و به موقع مطرح کنند، قوانین بهتر و دقیق‌تر تصویب و اجرایی می‌شوند.

تالارپشتی بیان کرد: کشور ما الآن رئیس جمهوری دارد که اصلا در حاشیه نیست؛ ما استدعا داریم که بخش خصوصی فرهیخته‌مان از درون سازمان‌دهی شود و به تبع آن تولیداتمان صادرات‌محور شوند؛ تولیداتی که صادرات‌محور نباشد، قطعاً افول می‌کند.

او تشریح کرد: اتاق‌های اقتصادی کشور نباید وقت و انرژی‌شان را صرف سیاست کنند و فقط باید روی تولید صادرات‌محور تمرکز داشته باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.