×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی؛عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی  : حتی اگرتوافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات در وین و مسائل معیشتی و اقتصادی هر یک مسیر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند.

وی افزود: هیچ گاه نباید معیشت مردم و اقتصاد کشور را که یک مسأله داخلی است به مذاکرات گره زد و بهبود معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به حصول توافق در مذاکرات کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مذاکرات با کشورهایی مذاکره می‌کنیم که سابقه بدعهدی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از این هم داشته‌ایم و علاوه بر بدعهدی تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل دشمنی آنها با کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. نباید معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه چنین مذاکره‌ای و حصول چنین توافقی گره زد.

وی افزود: ما باید تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای رشد اقتصادی و همچنین بی‌اثر کردن تحریم‌ها در دستور کار خود قرار دهیم.

 

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.