×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حجت الاسلام و المسلمین محمد سبزی ؛ نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی: توسعه صنعتی در گرو برطرف کردن مطالبات جامعه کارگری است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعتی در گرو برطرف کردن مطالبات جامعه کارگری است.

حجت الاسلام محمد سبزی در جریان بازدید مشاور وزیر صمت از چند واحد تولیدی خودروسازی و مواد غذایی در ساوه اظهار کرد: معتقدم که دولت سیزدهم با توجه به وجهه مردمی که دارد باید به جای پاروزنی، نقش سکانداری را در زمینه سیاست گذاری، تسهیل گیری و تنظیم امور داشته باشد.

 وی افزود: دولت می تواند با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی درزمینه اتخاذ تصمیمات و همچنین توزیع منابع مالی مانند سرمایه در گردش، نسبت به مردمی سازی اقتصاد اقدام کند.

وی با قدردانی از سفر مشاور وزیر صمت به ساوه و بازدیدهایی که از صنایع خودرویی و غذایی شهر صنعتی کاوه داشت، افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان های ساوه و زرندیه به پایتخت و وجود صنایع بزرگ در این مناطق، سفر وزرای مربوطه و معاونین آنها به سهولت می تواند انجام شود و با شنیدن سخن صنعتگران و اشراف به مشکلات، می توانند این موارد را در تصمیم گیری و سیاست‌گذاری های خود اعمال کنند.

وی ادامه داد: همراهی دولت و صنعتگران سبب رفع بسیاری از مشکلات بر سر راه تولید به خصوص نقدینگی خواهد شد و بدون تردید چنین بازدیدهایی منشاء برکات برای ارتقای تولید و اشتغال منطقه است.

به گفته او بیش از ۷۰ درصد جمعیت ساکن در شهرستان ساوه را کارگران شاغل و بازنشسته تشکیل می دهند که در زمینه دستمزدها و معیشت دارای مشکلاتی هستند، از این رو لازم است به مسائل این قشر زحمتکش رسیدگی شود و دولت و مجلس باید در تصمیم گیری های خود این نکته مهم را مدنظر قرار دهند زیرا توسعه هرچه بیشتر صنعتی مستلزم رفع این مشکلات است.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.