×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حمایت محمدرضا فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه از برنامه ها و کارنامه اجرایی((دکتر سید رضا فاطمی امین)) وزیر پیشنهادی صمت

در بخشی از فرامین امام علی علیه السلام به مالک اشتر آمده است که “چون بلاد آباد گردد، هر چه بر عهده مردم آن بلاد نهی، انجام دهند که  ویرانی زمین را تنگدستی مردم آن سبب شود و مردم زمانی تنگدست گردند که همت والیان، همه گردآوردن مال بود و به ماندن خود بر سر کار اطمینان داشته باشند و از آنچه مایه عبرت است، سود برنگیرند.”

همانطور که واقفیم انتخاب گزینه‌های کارآمد و متعهد برای به دست گرفتن مهمترین مقامات اجرایی کشور نظیر وزارت، منجر به تحول مهمی در تمامی عرصه‌ها خواهد شد و این تحول بی‌شک به همان پیش بینی حضرت و آبادانی ملک خواهد انجامید.

در خصوص حوزه صنعت، معدن و تجارت یکی از مشکلات عمیق صنوف، معضل کالاهای قاچاق، کمیت پایین تولیدات داخلی و عدم بهره‌گیری از فناوری در بخش های مختلف تولیدی کشور است.

به حمدالله در برنامه منتشر شده توسط جناب آقای دکتر رضا فاطمی امین، راهکارهای مدونی برای تک تک این معضلات در نظر گرفته شده که با اجرایی نمودن آن بخش مهمی از درخواست‌های رهبری برای استفاده از بالاترین حد ظرفیت ممکن در این عرصه محقق خواهد شد.

امید است که نمایندگان مردم در خانه ملت، با رای قاطع خود به وزیری که سوابق موفق مدیریتی او در این مقال اندک نمی‌گنجد و تنها یکی از موفقیت‌های او در ریاست کمیسیون صنایع، معادن و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، پایه‌ریزی پیشرفت این سازمان را منجر شد، موفقیت صنوف را تضمین نمایند و موجبات گردش بیشتر و سریعتر چرخ صنعت چه در حوزه تولید و نوآوری و چه در حوزه تجارت را فراهم آورند.

ان‌شاالله که در سایه حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، روشنی روز افزون آینده نصیب تمام مردم سرزمینمان گردد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.