×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس مجلس طی نامه‌ای اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری مشخص شدند.

بر این اساس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه جداگانه‌ای به اعضا با معرفی این افراد به عنوان عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تأکید کرد که در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مورخ 21 اردیبهشت ماه 1400 و تصمیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است بدیهی است دستگاه‌های ذیربط براساس مفاد ماده 215 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده، امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک، مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

به گزارش فارس، اسامی اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به شرح زیر است:

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم به عنوان رئیس هیأت تحقیق و تفحص، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران به عنوان نائب رئیس این هیأت، سارا فلاحی به عنوان نائب رئیس هیأت ،‌یعقوب رضازاده دبیر هیأت و همچنین حسن همتی، وحید جلال‌زاده، شبیب جویجری، شهریار حیدری عضو هیأت، ابراهیم رضایی، مالک شریعتی، ابوالفضل عمویی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، محمدحسین فرهنگی، روح‌الله متفکر آزاد و عباس مقتدایی به عنوان اعضای این هیأت منصوب شدند.

برای مشاهده متن انتصاب هر کدام از اعضای هیأت توسط رئیس مجلس اینجا    کلیک کنید.

انتهای پیام/

  1. داودامامعلیزاده

    جناب آقای امیرآبادی فراهانی
    نماینده محترم محبوب ایران زمین
    با سلام و دعای خیر
    مطلع شدم هیئتی از سوی مجلس جهت تحقیق و تفحص از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به ریاست حضرتعالی تعیین شده ، در این خصوص عرایضی را تقدیم می دارد .
    در فرآیند تحقیق و تفحص ، به احتمال زیاد به قراردادی برخورد فرمائید که جهت تحقیق و مطالعه در خصوص ” مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در کشور گرجستان و انتقال تجربیات به کشور جمهوری اسلامی ایران ” منعقد و گزارش آن در فروردین ۹۸ به صورت مکتوب گزارش شده است .
    نظر براینکه در تحقیق و تفحص ها معمولاً نکات منفی و انحراف بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، احیاناً اگر نکته مثبتی هم داشته باشد ؛ مورد غفلت قرار گرفته و مغفول می ماند .
    حقیر در خصوص فرآیند قرارداد ، اینکه چه اتفاقی افتاده چون اطلاعی ندارم ، وارد نمی شوم و اظهار نظری ندارم . امّا بارها متن آن را مطالعه نموده ام، انصافاً کار ارزنده ای صورت گرفته که راهکارهای عملیاتی ارزشمندی جهت حکمرانی جدید ارائه شده است که بنظر مطالعه آن برای فرد فرد مسئولین و کارگزاران نظام اعم از نخبگان فکری و نخبگان ابزاری نه تنها امری ضروری
    بلکه الزام آور است . امیدارم کارگزاران نظام که وقت لازم جهت مطالعه ندارند حداقل حرف ها و نظرات صاحب نظران را بشنوند .
    با احترام : امامعلیزا ده _ تبریز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.