×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار ری : شاخص‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب نقشه راه انتخابات است

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز پنجشنبه در پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری به شاخص های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب پیرامون برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری چهارگانه شاخص مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را لازمه برگزاری انتخاباتی در تراز معیارهای جمهوری اسلامی بیان فرمودند.

این مسئول تصریح کرد: شاخص هایی که ماحصل توجه و عمل به آنها موجب افزایش سطح کیفی سیستم انتخابات در کشور می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین دوره های برگزاری انتخابات در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. گواه این موضوع آغاز سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری از سخنرانی ابتدای سال معظم له درخصوص اهمیت انتخابات سالجاری است که ایشان بسیار زودتر از دوره های قبل به موضوع انتخابات ورود نموده و همگان را به تلاش درجهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا فراخواندند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: درحال حاضر یکی از مهمترین وظایف مسئولین بویژه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان و بخش های تابعه تلاش درجهت افزایش مشارکت اقشار مختلف مردم در رای گیری است ؛ زیرا سبد رای با تعداد بالا از یک سو موجب تقویت نظام مردم سالاری دینی، افزایش سطح امید و رضایتمندی جامعه و یأس و ناامیدی دشمنان می شود و از سوی دیگر پشتوانه ای قوی برای کاندیداهای منتخب مردم در مجلس می باشد.

این مسئول با اشاره به موضوع برگزاری جلسات انتخاب معتمدین هیئت های اجرایی انتخابات در سطح شهرستان و بخش های تابعه، افزود: خداوند را شاکریم که با تلاش و همت کلیه همکاران گرامی و مشارکت خوب افراد دارای صلاحیت و توانایی بالا، جلسات رأی گیری و انتخاب معتمدین جهت عضویت در هیأت اجرایی انتخابات به بهترین شکل در سطح شهرستان و بخش های تابعه انجام و صورتجلسات مربوطه به مراجع بالادستی ارسال شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری در ادامه به موضوع تأمین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان به همراه بخشداران می بایست از امروز توجه ویژه ای به موضوع تامین امکانات و تدارکات مورد نیاز داشته و با برنامه ریزی صحیح و اصولی و استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی مانع از بروز مشکلات اجرایی بویژه در روزهای برگزاری انتخابات شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: انشاالله با عنایت خداوند متعال و همت و تلاش کلیه همکاران مسیر باقی مانده تا اتمام رسمی فرآیند انتخابات را به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان ری درکنار یکدیگر طی خواهیم کرد و موجب بجای ماندن خاطره و سابقه ای درخشان از برگزاری انتخابات اسفندماه سال ۱۴۰۲ در اذهان مردم شهرستان ری خواهیم شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.