×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پیوست فرهنگی شعار سال به زودی ابلاغ می‌شود

ه گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، امروز چهارشنبه -اول فروردین- نخستین روز از بهار و آغاز سال جدید است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

به همین مناسبت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و فعالان حوزه فرهنگ و هنر در پیام‌هایی، آغاز بهار و نوروز را به مردم ایران و همه فارسی زبانان جهان و ملت‌هایی تبریک گفتند که این آیین کهن را جشن می‌گیرند.

اصحاب فرهنگ برای اهتزاز بیشتر پرچم ایران اسلامی همت کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام تبریک به مناسبت آغاز سال نو از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و شوراهای فرهنگ عمومی خواست براساس پیوست فرهنگی شعار سال برای اهتزاز بیشتر پرچم ایران اسلامی همت کنند.

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه پیام خود می افزاید: آغاز سال ۱۴۰۳ شمسی، که مقارن با ایام ماه مبارک رمضان، نور و شادی را در خانواده های ایرانی صد چندان کرده است را خدمت همه ایرانیان عزیز و کسانی که سنت نوروز را پاس می دارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در سالی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی “جهش تولید با مشارکت مردم” نام گذاری کردند، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و شوراهای فرهنگ عمومی در سراسر کشور، بر اساس پیوست فرهنگی شعار سال که تاچند روز آینده ابلاغ خواهد شد؛ همت خود را برای اهتزاز بیشتر پرچم ایران اسلامی به کار خواهند گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.