×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت باید مدیران ناکارآمد را عزل کند تا مردم ببینند جمهوری اسلامی ایران با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است

نماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت باید مدیران ناکارآمد را عزل کند تا مردم ببینند جمهوری اسلامی ایران با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است.

به گزارش ایسنا، کمال حسین‌پور در جلسه علنی چهارشنبه مجلس در تذکری اظهار کرد: اصل قانون رتبه‌بندی کار بزرگی بود که انجام شد اما نحوه اجرای آن کام فرهنگیان را تلخ کرد.

وی توضیح داد: چرا باید با ندانم کاری در آستانه عید نوروز مشکلاتی برای فرهنگیان ایجاد کرد و اوقات آنها را تلخ نمود؟ چرا پیش‌بینی‌ها و تدابیر لازم در وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه انجام نشد و از قبل هماهنگی صورت نگرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید مدیران ناکارآمد را عزل کند تا مردم به عینه ببینند جمهوری اسلامی ایران با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته است.

حسین‌پور در پایان با انتقاد از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی گفت: رتبه‌بندی‌های صورت گرفته باید مورد بازنگری قرار گیرد چون در حق فرهنگیان اجحاف شده است.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.