×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترافیک پرحجم در اغلب محورهای مواصلاتی

سید تیمور حسینی افزود: در حال حاضر محور تهران-قزوین دارای بار ترافیکی سنگین است که البته امسال با بهره برداری از قطعه ۸ کیلومتری این مسیر حدفاصل رودبار به منجیل به دلیل عدم ورود خودروها به محدوده شهری در مسیر رفت شرایط ترافیکی همانند سال گذشته را نداریم. به صورت کلی با توجه به حجم بار ترافیکی که وجود دارد در محورهای مختلف شرایط خاصی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: محورهای هراز و چالوس از ۹ صبح محدودیت تردد اعمال کردیم و تردد در این محورها از جنوب به شمال به صورت یکطرفه انجام می‌شود که ممکن است با توجه به بهتر شدن شرایط این محدودیت در محور هراز به زودی برداشته شود.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروزی برای داشتن کمترین حجم سوانح گفت: موج اول سفرهای نوروزی تا امروز و حداکثر تا فردا خواهد بود لذا از یک سو بحث بازگشت مسافرانی که از روز نخست رفته‌اند را داریم و از سوی دیگر بحث سفرهای موج دوم را خواهیم داشت لذا در محورهایی که تردد به صورت دو طرفه و بدون جداسازی است را باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در روزهایی که تلاقی موج دوم سفرها با بازگشت مسافران موج اول را داریم از اعمال محدودیت در محورها خودداری کنیم و در صورت لزوم حتماً با اعلام قبلی این کار انجام شود.

حسینی با اشاره به آماده باش ۶۰۰۰ تیم به صورت شبانه روزی در کل کشور ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم شرایط مناسبی رقم بخورد. متأسفانه تا امروز تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات ۳۲۱ نفر و تعداد مجروحین ۹۲۰۰ نفر است که علت اصلی این تصادفات ابتدا سرعت غیرمطمئن و غیرمجاز و در مرحله بعد خستگی و خواب آلودگی است که اگر این دو موضوع رعایت شود می‌توانیم سفری سلامت را تجربه کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.