×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دعوت وزیر فرهنگ از خانواده‌ها برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

وزیر فرهنگ افزود: من‌ از مردم‌ شریف تهران و شهرهای پیرامون دعوت می‌کنم از این‌ نمایشگاه و سفره‌های افطار را که با همکاری شهرداری تهران فعال است و برنامه‌های‌ مختلفی را با هماهنگی اصحاب رسانه مخصوصا رسانه ملی درحال اجرا است، بازدید کنند.

اسماعیلی ادامه داد: پویش‌های مهمی برای حفظ قرآن و نمایشگاهی مربوط به پوشش در مصلی امام خمینی(ره) فعال است و مجموعه‌ای از فعالیت‌های هنری متنوع که در محور قرآن انجام می‌شود در این نمایشگاه ارائه شده است و‌ امیدواریم نمایشگاه سی‌و‌یکم‌ به‌ ماندگارترین دوره نمایشگاه قرآن تبدیل شود.

وزیر فرهنگ در مورد خانواده محور بودن این دوره از نمایشگاه گفت: ما مجموعه فعالیت‌ها را بر مبنای حضور خانواده‌ها طراحی کردیم، یعنی نیازمندی‌های هر خانواده ایرانی و تهرانی که در این نمایشگاه حاضر بشوند، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این دوره موضوع کتاب، لباس و هرآنچه که در این مجموعه می‌تواند‌ موجب استفاده بیشتر خانواده‌ها باشد ارائه شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: برنامه‌هایی طراحی شده است‌ که بتوانیم‌ میزبانی بیشتری از خانواده‌ها را داشته باشیم و برنامه‌هایی را در فضای عمومی مصلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ در مورد تربیت حافظان قرآن کریم‌ تصریح‌کرد: ما قرارگاه ملی حفظ قرآن‌کریم را راه‌اندازی کرده.ایم، و پویش ملی «حافظ‌ شو» آغاز شده است و این‌ نقطه آغاز از نوروز ۱۴۰۳ شروع می‌شود و ظرف یک برنامه میان‌مدت ۴ ساله بتوانیم به‌جمع چند‌ میلیونی حافظان قرآن برسیم.

وی در پایان اضافه‌کرد: در‌ کنار این برنامه‌ها در استان‌های مختلف در همین نمایشگاه فعالیت‌های خوبی برای حفظ شروع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.