×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی : حمایت‌های فنی و مهندسی بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در خصوص ابلاغ سند الگوی کشت، گفت: با اهتمامی که مجموعه‌ها و بخش‌های مرتبط انجام دادند سند الگوی کشت روز گذشته به استان‌های کشور ابلاغ شد و امیدواریم بتوانیم حرکت بسیار خوبی را در کشور آغاز کنیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه الگوی کشت یک اقدام فرا قوه‌ای است که بخش‌های مختلفی دارد و نیازمند عزم ملی می‌باشد، ادامه داد: الگوی کشت یک سند ملی برای امنیت غذایی محسوب می‌شود و همه باید همکاری کنند .

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه در جلسه شورای آب نیز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد الگوی کشت طرح و تصویب شد، عنوان کرد: مقرر شده الزامات اجرای سند الگوی کشت در کارگروه الگوی کشت که با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود و ساختار آن در نشست امروز تصویب شد رسمی شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با موافقت وزیر نیرو امروز اعمال و انجام بخشودگی آب بهاء و برق بهاء آغاز می‌شود، تصریح کرد: حمایت‌هایی را که در کمک‌های فنی و اعتباری و یارانه‌ای توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شد از این به بعد بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود. امیدواریم این موضوع به تامین پایدار امنیت غذایی و افزایش معیشت کشاورزان کمک کند./

منبع خبر : خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.