×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت

 

متن پیام رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

ارتحال عالم عامل، پارسای متقی، مجاهد نستوه، انقلابی واقعی، یار حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری، مرحوم مغفور آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این روحانی کم نظیر، عمر بابرکت خود را در راه نشر و ترویج واقعی احکام دین مبین اسلام و روشنگری دینی و ارتباط صحیح و دقیق با اقشار مختلف مردم قرار داده و تأثیر شگرفی در توسعه فرهنگ ناب دینی در جامعه داشتند. محبوبیت و نفوذ بی بدیل این اسوه تقوا در بین مردم اصفهان راهنمای مردم در دوره های مختلف بود و چه سعادتی والاتر از اینکه روح پاک این انقلابی نمونه در روز جمعه از این دنیای فانی به سوی جنان پرواز نمود. ان‌شاءالله خداوند روح پرفتوح ایشان را با اصحاب اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا محشور نماید.

مجمع نمایندگان استان اصفهان این ضایعه تلخ و مصیبت بار را به محضر شریف حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر، حوزه‌های علمیه، مردم استان اصفهان و بیوت داغدار و به ویژه محضر فرزندان مکرم و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمائیم.

سید ناصر موسوی لارگانی

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.