×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر علی جدی : در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری به استناد ماده ۱۱۰ آیین نامه داخلی مجلس گفت: شأنیت و موجودیت مجلس طرح نظرات نمایندگان موافق و مخالفان است، نمایندگان با سلایق و تفکرات مختلف در مجلس حاضر شده و نماینده مردم هستند. اگر قرار باشد شخصی به عنوان مخالف یا موافق سخنرانی کند و نگاه خوبی به او نباشد یا از طرف برخی وزرا یا ادارات کل استان ها به نماینده فشار وارد شود، شأن مجلس زیرسوال می رود.

نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت که تحت فشار قرار دادن نمایندگان موافق و مخالف شأن مجلس را زیر سوال قرار می‌دهد لذا باید با شنیدن نظرات آن ها تصمیمات پخته بگیریم.

به گزارش ایسنا، علی جدی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری به استناد ماده ۱۱۰ آیین نامه داخلی مجلس گفت: شأنیت و موجودیت مجلس طرح نظرات نمایندگان موافق و مخالفان است، نمایندگان با سلایق و تفکرات مختلف در مجلس حاضر شده و نماینده مردم هستند. اگر قرار باشد شخصی به عنوان مخالف یا موافق سخنرانی کند و نگاه خوبی به او نباشد یا از طرف برخی وزرا یا ادارات کل استان ها به نماینده فشار وارد شود، شأن مجلس زیرسوال می رود.

وی اضافه کرد: باید با شنیدن نظرات موافق و مخالف بدون برخورد نامناسب، تصمیمات پخته بگیریم تا در ادامه با حفظ شأنیت مجلس به وظیفه نظارتی خود بپردازیم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: امیدوارم همه ما همت کنیم این بند از آیین نامه مجلس را همانند بقیه مواد با دقت اجرا کنیم و اجازه دهیم حرف موافق، مخالف و وزیر پیشنهادی به درستی شنیده شود و شاهد عکس العمل هایی نباشیم که شاید برای مجلس مناسب نباشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.