×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محمدرضا دشتی اردکانی در اجلاس کارآفرینان و صنعتگران کشور به تشریح مصوبات و خدمات مجلس یازدهم برای بهبود فضای کسب و کار پرداخت/هجمه به مجلس یازدهم ؛ نتیجه مبارزه با مافیاست

هجمه به مجلس یازدهم ؛ نتیجه مبارزه با مافیاست

محمدرضا دشتی اردکانی در اجلاس کارآفرینان و صنعتگران کشور به تشریح مصوبات و خدمات مجلس یازدهم برای بهبود فضای کسب و کار پرداخت.

به گزارش بهارستان پرس محمدرضا دشتی اردکانی گفت:

مجلس یازدهم بعضی از طرح‌ها و لوایح معطل‌مانده از قبل را با شجاعت هرچه تمام و دقت بسیار در صحن، مطرح و به تصویب رساند‌ که می‌توان به تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان، تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات، اصلاح قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قانون جهش تولید مسکن، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، قانون مدیریت بر داده ها و اطلاعات ملی، مالیات بر عایدی سرمایه و … است. این قوانین مصوب و استراتژیک برای تاوان و تخریب عملکرد انقلابی و خدمتگزار مجلس یازدهم کافی است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود:

با تصویب این قوانین مهم و بر زمین‌مانده، دست دلالانی که سال‌های اخیر صاحب ثروت‌های بادآورده می‌شدند، همیشه کوتاه خواهد شد.

اخیرا نیز با تصویب قانون مالیات عایدی بر سرمایه که مراحل تکمیل در شورای نگهبان را می‌گذراند، گام جدی در هدایت سرمایه‌ها از سوداگری‌های تورم‌زا به سوی سرمایه‌گذاری در تولید ملی و مشاغل کارآفرین برداشته خواهد شد.
نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم خاطر نشان ساخت: مبارزه با مافیای خودرو و رویکردهایی که سبب تورم و اجحاف در حق عامه مردم می‌شود، هزینه دارد که در هجمه‌ها و زیر سوال بردن خدمات ارزشمند مجلس یازدهم منعکس می‌شود اما همگان بدانند مجلس انقلابی یازدهم نه تنها با این جنگ روانی و تخریب‌ها از حمایت و دفاع از حقوق مردم عزیزمان پا پس نمی‌کشد بلکه با روحیه انقلابی و با تمام توان و آبرو با تصویب طرح‌ها و لوایحی که سبب رفاه اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید ملی خواهد شد به انجام وظایف مقدس نمایندگی از مردم شریف ایران اسلامی پافشاری خواهد نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.