×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزارت راه مسیرهای عبوری زائران اربعین را اصلاح کند

موسوی لارگانی: وزارت راه مسیرهای عبوری زائران اربعین را اصلاح کند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد اربعین باید در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین انجام دهد.

به گزارش ایسنا، ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم باشکوه اربعین اعم از وزیر کشور و مسئولان کشوری و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی و موکب‌داران ایرانی و عراقی تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم شریف عراق حقیقتاً مهمان‌نواز بوده و از مهمانان عزیز اربعین از سراسر دنیا پذیرایی کردند، اظهار کرد: از ملت ایران نیز تشکر می‌کنم که در برپایی این مراسم مردانه ورود کردند و در این حماسه شرکت کردند؛ این مراسم باعث عزت اسلام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین باید ستاد اربعین در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. وزیر راه و شهرسازی نیز وظیفه دارد زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی به مرزها که محل عبور زائران است را اصلاح کند چرا که تصادفات زیادی رخ داده است.

موسوی لارگانی در پایان به خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در مراسم اربعین از دست دادند، تسلیت گفت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.